Hoe kun je zien wie van je vrienden jouw live video heeft bekeken op Facebook?

Ik zie wel hoeveelnhebben bekeken maar niet wie.
Ook al klik ik op het aantal etc maar niks.

Het gaat om Facebook APP op iPhone.

een jaar geleden
in: Apps
6.2K

Antwoorden (1)

Tijdens een live-uitzending op Facebook kun je naar de beheerpagina van de livestream gaan om te zien wie de uitzending bekijkt.
Helaas kun je na afloop van de uitzending niet zien wie je video heeft bekeken terwijl je live aan het streamen was. Je kunt het aantal kijkers controleren, maar je kunt niet zien wie je video precies heeft bekeken.
Aan achtergelaten reacties kun je wel zien wie er onder meer heeft gekeken.
'
Toegevoegd op 11 oktober 2022 09:01: tekst
een jaar geleden
Terpstraatje70
een jaar geleden
Bedankt. Volgens mij kon dat vroeger wel.