?Bestaan er apps voor het volgen van luchtbalonnen en militaire vliegtuigen,helikopters en chinooks?

Mogen ook twee (ik verwacht dat je hier max 2 apps voor nodig hebt maar t mogen er evt meer zijn)apps zijn alles hoeft niet in 1 app te zitten.noem alsjeblieft ook namen van apps als je ze weet.(niet dat je zegt dat er apps zijn maar dat je er geen naam bij

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Apps
3.7K

Antwoorden (1)

Nee, er bestaan geen apps om militaire toestellen of luchtballonnen te volgens omdat beiden niet beschikken over een zogenaamde ADS-B transponder. En als zo'n transponder aanwezig was dan kun je alsnog verzoeken de locatiegegevens uit flighttrackers te filteren, het vliegtuig van wijlen Steve Jobs had zo'n verzoek. Bovendien voor Neerlands veiligheid is het natuurlijk beter dat niemand weet waar de straaljagers naartoe worden gestuurd. Je beste kans om te volgen waar ballonnen heen gaan is om de ATC uit te luisteren, en daar zijn wél apps voor. (zie bron voor URL)