Kan ik de zwarte balken aan de zijkanten bij het maken van snaps wegkrijgen?

Ik heb sinds korte tijd een nieuw toestel, een huawei mate 20. Als ik nu een snap stuur krijg ik aan een zijkanten 2 grote zwarte balken. Als mensen mijn snaps dus openen zien zij deze. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen of ervoor kan zorgen dat deze balken er niet meer komen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Apps
4.6K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik zal eerst uitzoeken of het aan je telefoon ligt of aan snap zelf . als het aan je telefoon ligt dan zal ik even naar de winkel gaan om het na te vragen en als het aan nap zelf zit kan je er niet zoveel aan doen . ik denk dat het aan je telefoon zit weet het niet zeker maar weet wel dat dat niet bij snap hoort . ik hop dat het je lukt veel sterkte
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je telefoon een kwart slag draaien, als je een foto maakt en weg, zijn de balken.

Antwoorden (1)

Heb je geprobeerd je telefoon horizontaal te houden?