hoe komt een app als flitsmeister zo snel aan de informatie over files en flitsers?

krijgt het misschien info van andere gebruikers ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Apps
5.2K

Antwoorden (1)

Op de website:

https://www.flitsmeister.nl/

Een community op wielen
Onze data komt grotendeels van onze eigen gebruikers. Met meer dan 1 miljoen gebruikers op de weg zit het met de kwaliteit wel snor! Lees maar wat onze gebruikers hier zelf over zeggen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus ja het krijgt informatie van haar eigen gebruikers.
6 jaar geleden
paulus811
6 jaar geleden
Toch vreemd, want een telefoon bedienen tijdens het rijden is verboden en Flitsmeister spoort dit juist aan door flitsers onderweg te melden.