Hoe kan ik een Play Store Gift Card omruilen naar gewoon geld?

Ik heb al enkele sites gevonden maar ik vroeg me af of ik dit via een app op bijvoorbeeld een Paypal account kan laten storten of iets anders.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Apps
8.2K
Amadea
6 jaar geleden
Vragen aan een kennis die wel eens daar iets koopt of hij of zij de kaart voor de geldwaarde ervan zou willen ruilen. Zo heb ik het ooit gedaan met een cadeaubon voor een dure parfumerie.

Antwoorden (2)

Dit is helaas niet mogelijk via google of de PlayStore zelf. Het is natuurlijk wel mogelijk om je kaart te verkopen via internet of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
zoals hierboven al staat, dat is inderdaad niet mogelijk.
je hebt wel een site, zie bron, hier kun je je kaart verkopen.
hier vul je in wat je voor kaart hebt en welke waarde, dan krijg je uiterlijk de volgende dag reactie.

ik vind, tijdens het zoeken, nog een andere site. hier heb ik geen ervaring mee maar voeg ik wel toe bij de bronnen.