Hoe kan ik zien of iemand mij geblokt heeft op instagram?

ik heb een tijdje terug iemand ontmoet maar ik wou naar haar profiel gaan en er stond dat het profiel weer op prive staat, maar als ik ga zoeken naar de naam van die persoon kan ik hem ook niet meer vinden. en als ik zeg maar op het profiel van die persoon ben staat er ook dat ik hem niet volg. betekent dit dat ik geblokt ben door de persoon?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Apps
94.8K

Antwoorden (1)

Als op Instagram iemand jouw heeft geblokkeerd kun je hem meestal niet meer vinden. Tenzij iemand die je al volgt hem heeft getagd! dan kan je op zijn naam klikken en dan zal er staan dat hij geen foto's op zijn profiel heeft staan. En als je op de volg knop drukt zal hij direct weer terugkeren.