als ik iemand later toevoeg in een whatsapp groep, ziet deze persoon dan ook de oude berichten of vanaf moment toevoeging?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Apps
97.2K

Antwoorden (4)

Pas vanaf het moment van toevoeging.

Ik had dat laatst met een verjaardag. Ik werd pas later in de groep gegooid en toen kreeg ik dus geen berichten dus wist nou ook niet wanneer die verjaardag was
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee bij hem staat dan niks
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het eerste wat dit persoon ziet is
U bent toegevoegd aan [groepnaam]
Alle berichten daarna zal hij/zij zien. Als dat persoon wordt verwijderd staat er als laatste
U bent verwijderd.
Daarna kan hij/zij het gesprek nog teruglezen, maar hij/zij krijgt geen nieuwe berichten meer binnen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij/zij kan alleen berichten zien die zijn gestuurd ná zijn/haar toevoeging. Je kan iemand dus veilig in een groep zetten. Hij/zij kan de vorige berichten niet zien.