kun je whatsappen zonder abonnement?

Mijn moeder belt en smst heel weinig met haar mobiel. Ze heeft nu prepaid maar wilt graag kunnen whatsappen. Is dat mogelijk zonder abonnement? Of wat is anders een goede optie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Apps
24.1K

Antwoorden (2)

Whatsappen is mogelijk als je een telefoonnummer hebt. Daar vallen ook Prepaid-nummers onder. Dus ja, als je mobiel geschikt is voor Whatsapp, kun je appen met wat voor geregistreerd telefoonnummer dan ook.

Als je prepaid hebt, heb je echter vaak hoge internetkosten. Dit betekent dat je beter niet kunt whatsappen als je geen wifi tot je beschikking hebt. Thuis of op openbare plaatsen kun je gratis gebruikmaken van internet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, het is mogelijk, maar het is dan wel duurder. Als ze Vodafone heeft, dan kan ze web blox aanzetten, (een soort abonnement op prepaid) via de app. (dan kan ze het op het goedkoopste abonnement doen want veel mb heeft whatsapp niet nodig) als ze geen vodafone heeft, kan ze altijd nog een gratis simkaart aanvragen op www.vodafone.nl/free_sim/ . Ik heb zelf ook een gratis sim van Vodafone.