hoe kan het dat ik onbekende whatsapp contacten heb?

Er staan 2 contacten in mijn whatsapp lijst die ik niet ken. Ik heb beide contacten in mijn gewone telfoonlijst gecontroleerd of het misschien een verouderd telefoonnummer van iemand betrof maar deze nummers staan niet in mijn telefoonlijst.
Hoe komen ze dan wel in mijn wel in mijn whatsapplijst?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
2.2K

Antwoorden (1)

Sommigw programmas zoals linkedin synchroniceren je contacten met whatsapp. dit is het neest waarschijnlijke.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb geen linkeding, facebook, twittert etc.