Kan je Whatsapp gesprekken van Android overzetten naar iPhone?

Onlangs heb ik de iPhone 5S besteld, maar ik wil graag gesprekken die ik niet kan missen overzetten naar m'n nieuwe telefoon. Kan dat? Ik werk nu met een Samsung Galaxy Note.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1.1K

Antwoorden (1)

De backups van whatsapp worden geplaatst op het externe geheugen van het apparaat, ik ken het ecosysteem van ios verder niet maar als je die backup kan verplaatsen naar de opslag van je iphone zou je eigenlijk klaar moeten zijn.
Doch helaas werkt dat niet zo eenvoudig in ios.
Eigenlijk kan je er van uitgaan dat zodra je wisselt van platform dat je begint met een schone lei en dat alles weg is.
Je kan ze wel doorsturen naar je emailadres.
Beter iets dan niets.