Kan je de statistieken van je Whatsapp berichten zien?

Hallo,

Is het mogelijk om op de een of andere manier te kunnen bekijken hoeveel berichten je met een bepaald persoon hebt uitgewisseld, of het aantal uren.
Kan dit via een app of applicaties op mijn Mac?

Bedankt!

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik zie nu dat je inderdaad kan zien wat je totaal hebt verstuurd, maar kan je dit ook zien per persoon apart? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
14.3K

Antwoorden (3)

Ja dat kan. Onder instellingen, account, netwerkgebruik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie nu dat je inderdaad kan zien wat je totaal hebt verstuurd, maar kan je dit ook zien per persoon apart? Bedankt!
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Zelf ook al eens naar gezocht. Het is echter wel mogelijk om te zien hoeveel berichten of data je hebt ontvangen en hoeveel je hebt verstuurd. Dat kan je IN Whatsapp zien. Onder instellingen-account-netwerk

Succes ermee!

yoo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste Ferronalen,

Er is een hele uitgebreide app met de naam Whatsstat. Ik heb de PlayStore link bijgevoegd in de bronnen.

Beschrijving volgens de playstore:
WhatsApp jij ook constant? Benieuwd met wie jij het meeste appt? En is die scharrel nou wel echt zo geinteresseerd in jou?
Ontdek het nu! Krijg inzicht in je leven en bekijk bijvoorbeeld wie het vaakst het gesprek begint, welke dagen je het actiefst was en op welk tijdstip je de meeste berichten hebt verstuurd. Wil je weten hoeveel berichten je deze maand hebt verstuurd? WhatStat vertelt het je!

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd

Fijn weekend!