Waarom stuurt whatsapp Automatisch reclame berichten naar mijn contacten, en hoe stop ik dit?

Whatsapp stuurt sinds reeds via mijn normale berichten Reclame smsjes met daarin "heb je whatsapp al geprobeerd, download het nu op blablabla.com" Hoe voorkom ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb daar helemaal geen last van .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee nooit van gehoord. hier ook nooit gebeurd. raar. lijkt wel gehacked of zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Samsung Galaxy, heb de voorwaarden doorgespit en daar staat inderdaad in dat Whatsapp met gebruik van mijn nummer berichten mag sturen en mensen mag bellen, waarbij de kosten geheel voor eigen rekening zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn dat voorwaarden van Samsung of de voorwaarden van Whatsapp?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voorwaarden van whatsapp op de samsung galaxy, heb namelijk ook een htc desire die hier geen last van heeft

Antwoorden (1)

Dit klinkt als een bug. Probeer eens te verwijderen en opnieuw installeren. Hoop dat dit je verder helpt. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een bug? Dit lijkt me alles behalve een bug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lijkt meer op een hack.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Schreef ik bug? :-S
Nog niet goed wakker geweest.