Hoe whatsapp berichten weer op mobiel krijgen?

Ik moet echt mijn mobiel resetten helemaal opnieuw installeren want er is iets goed fout, maar ik wil graag mijn whatsapp berichten behouden. Hoe kan ik deze opslaan zodat ik ze op mijn mobiel straks weer kan lezen (gewoon alle berichten die ik nu erop heb)???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
3.8K

Antwoorden (2)

Ga naar ;

WhatsApp > [Menu Knop] > [Settings] > [Chat settings] > [Backup conversations].

Sla op, op je MicroSD en haal deze eruit tot de telefoon opnieuw geinstalleerd is. Doe hem er daarna weer in en installeer Whatsapp, er zal je vervolgens gevraagd worden of je alle berichten wilt importeren.

Er is ook een manier om dit te doen met interne opslagruimte, zie de bron hieronder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is heel simpel whatsapp gaat over je nummer je hoeft niks te doen reset je telefoon gewoon als je whatsapp opnieuw geinstaleert hebt dan wordt er gevraagt of je berichten en contacten wil importeren