Hoe scan ik een grote papier oude foto naar mijn telefoon?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Apps
1.2K
Amadea
2 jaar geleden
Scan 'm met jouw 3-in-1 printer en stuur de scan per mail naar jouw telefoon.

Antwoorden (1)

Direct scannen naar telefoon zal niet gaan.
Je hebt 2 opties:
1) de foto scannen (bijv. op een multifunctionele printer/scanner) en het bestand opslaan in een cloud service (Google Drive, iCloud, Onedrive, Dropbox, etc). Als je die app ook op je telefoon installeert kan je de scan daar openen.
2) met je telefoon een foto maken van de foto. Zorg voor een vlakke ondergrond, diffuus licht en gebruik de makro-instelling van de camera-app (of neem grotere afstand en zoom in).
Keuze is afhankelijk van je beschikbare apparatuur en de eisen die je stelt aan de kwaliteit van de scan (optie 2 zal minder strak zijn).