Hoe verwijder je de media geschiedenis bij een contactpersoon in Whatsapp?

Bij elke contactpersoon wordt in mijn Whatsapp op mijn Blackberry de media opgeslagen. Dit wil ik graag verwijderen, maar hiervoor zie ik geen opties op de mobiel en in Whatsapp zelf staan. Weet iemand wellicht hoe dit moet?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.5K

Antwoorden (3)

Op mijn iPhone is het zo dat als ik het gesprek verwijder de foto's ook weg zijn. Daarna kan je gewoon weer een nieuwe chat aanmaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op mijn Samsung Galaxy is het zo dat je gaat naar: Mijn Bestanden/Whatsapp/Media en daar kun je alle media verwijderen. Ik weet niet of dat ook bij Blackberry is. Kijk maar even of het er is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je gaat naar whatsapp > instellingen (tandwieltje) > mediainstellingen > gedownloade media automatisch opslaan: uit