Hoe stel ik op mijn iPhone 4 in dat ik bij whatsapp en smsen smileys kan doen?

Ik weet dat ik dan een app moet downloaden en ik heb er al meerdere geprobeerd , maar ze komen niet in mijn toetsenbord. Bij andere mensen zie je zo'n wereldbolletje waar je op moet klikken voor smileys maar bij mij is die er niet. Dus: welke gratis app is de beste voor smileys en hoe stel ik in dat ik die in whatsapp en sms kan gebruiken ? Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.8K

Antwoorden (4)

Ik heb geen app gedownload maar ik heb wel smileys. Je moet daarvoor naar instellingen gaan en dan naar algemeen- toetsenbord-toetsenborden en dan moet je emoji aanklikken. Als je dat gedaan hebt staat er als je iets wilt typen een bolletje naast de spatie balk. En als je op dat bolletje klikt krijgt je de smileys te zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het zelf erin gezet, maar helemaal precies weet ik het ook niet meer, maar je gaat naar instellingen en dan algemeen, en dan weet ik het niet zeker maar als ik het goed heb ga je naar toetsenbord, daar moet je het ff mee doen (ff uitdokteren het gaat ineens van zelf)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Emoticons , 1 , 2 of ? Laden dan nr toetsen borden (staat bij de talen ) even wachten evt toestel aan uit en klaar ! Naast spatie op wereld bol drukken succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus gewoon in de app store bij zoeken in typen Let op neem de gratis versie ! :) plezier
Hier wordt perfect uitgelegd hoe je dit kunt doen. Stap voor stap: http://www.goedkoopiphonekopen.nl/iphone-algemeen/hoe-voeg-je-een-emoji-toetsenbord-in-op-de-iphone/