Whatsapp berichten komen niet aan op iphone... maar kan wel degene zijn laatst gezien status zien... ben ik nu geblokt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey, je bent niet de enige. Mijn whatsappberichten komen ook heel laat aan de laatste tijd, en ik hoorde het ook van iemand anders.

Antwoorden (1)

Ik denk dat je Whatsapp moet upgrade of als je echt gescholden heb dan ben je geblokt het kan ook zijn dat jij per ongeluk al je contacten heb geblokt.