Kan ik in een bericht (sms, whatsapp etc.) op mijn Samsung Galaxy 1 diakrieten maken? Zo ja, hoe?

Diakrieten zijn puntjes en streepjes boven letters, bijvoorbeeld é ï ö à etc. Ik heb na twee jaar nog steeds niet ontdekt of ik die kan maken op mijn Galaxy 1.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
5.3K

Het beste antwoord

Houd de toets van de desbetreffende letter even ingedrukt. Als het goed is kun je dan kiezen tussen verschillende opties.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fantastisch, het werkt! Even wat langer ingedrukt houden, eerst komt het teken boven de letter en daarna de diakrieten. Nooit geweten. Wat een openbaring. Dank dank! :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, wat kan het leven soms toch simpel zijn hè? :D