Hoe haal ik verwijderde whatsapp gesprekken terug?

Laatst iets te fanatiek geweest met mijn whatsapp gesprekken te verwijderen, nu heb ik er een paar weggegooid die ik eigenlijk nog wel nodig heb, de vraag kan ik deze nog terug halen? en hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
3.1K

Het beste antwoord

Hier word door de whats-app team uitgelegd hoe je dit terug kan krijgen:

http://www.whatsapp.com/faq/en/android/20887921

Als iets niet lukt dan laat het me maar weten, wellicht kan ik je verder helpen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, dit heeft enorm geholpen!

Andere antwoorden (1)

Ik ben bang dat je die niet 1 2 3 terug kunt krijgen. De servers van Whatapp dienen minimaal alle berichten een half jaar lang te moeten bewaren. Tenzij je een heel goed excuses heb je kun je kijken of je contact met hun op kan nemen.