Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik whatsapp op mijn gejailbreakte ipod?

Ik heb vandaag mijn ipod gejailbreakt (of hoe je het ook maar wilt noemen). Er staat nu Cydia op. Vervolgens heb ik in Cydia Whatspad gedownload. Maar, hoe kan ik nu dan whatsapp downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
906

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je bent al aardig goed in de richting. Nu download en installeer je ook Installous (5) via Cydia op je iPod. Via die app kan je dus whatsapp download/installeren.

Als je whatsapp niet kan installeren heb je waarschijnlijk geen AppSync gedownload. Als het goed is krijg je deze wel mee als je Installous download.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
om watchapp te kunnen gebruiken heb je een mobielnummer nodig, sinds het een ipod is waar geen simkaart in kan heb je ook geen mobielnummer, dus maar een iphone kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Download Installous in de Cydia store. Installous is soort van App store alleen dan zijn alle apps gratis te downloaden. Download vervolgens Whatsapp in Installous. Je zou merken dat het een fout melding geeft, omdat te verkomen moet je Whatspad downloaden in de cydia store.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding