Whatsapp is gekoppeld aan een mobiel nummer, maar is het mogelijk om Whatsapp ook op een iPad te krijgen (waar je dus geen nummer van hebt)?

Zo ja, dan met een duidelijke uitleg a.u.b., ben niet zo heel goed met de iPad ;) Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.8K

Antwoorden (2)

Denk het niet... Whatsapp is ook meer bedoeld als SMS-vervanger dan een chatprogramma...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie de link. Misschien heb je er wat aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Véél te vaag...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je vraagt toch of het kan, ja het kan maar wel via een omweg. Whatsapp is officieel niet gemaakt voor een Pad.