Foto versturen met tekst bij Whatsapp?

Kun je, als je een foto verstuurd met Whatsapp,er direct een tekst onder (of boven) plaatsen? Als ik nu een foto verstuur dan kan ik óf alleen de foto óf alleen de tekst versturen. Wil ik het beiden doen dan heb ik twee berichten nodig. Kan het ook ineens?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
5.4K

Antwoorden (1)

Nee, dit kan niet. Klinkt kort door de bocht, maar zo is het gewoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Kan je ook uitleggen hoe het komt dat dit niet kan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat Whatsapp die mogelijkheid (nog?) niet biedt, misschien? Dat lijkt me logisch, als de maker van een app dit er niet in maakt valt het ook niet te gebruiken..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat je simpelweg alleen een foto kunt versturen en er verder niks mee kan doen. De mogelijkheid om tekst toe te voegen bestaat (nog) niet. Je kan zelf wel een tekst bij doen. Om het duidelijk te maken voor de ontvanger, zou je een tekst als "foto: barbeque 7 juni 2012" er bij kunnen versturen, maar dus wel los van de foto.