Hoe kan ik bij Whatsapp voor Android alleen het telefoonnummer toevoegen?

Als ik op 'nieuw' druk, krijg ik een lijst van vrienden die Whatsapp hebben. Maar iemand die ook Whatsapp en in m'n contacten staat, staat niet in de lijst. Hoe kan ik deze persoon toch toevoegen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.5K

Antwoorden (2)

Je moet aan het begin na het installeren van WhatsApp een nummer invoeren. Is dit nummer wel zeker weten hetzelfde als op zijn telefoon?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij voor whatsapp een nieuw contact wil toevoegen, moet je die niet bij whatsapp toevoegen maar gwn bij contacten in je telefoonboek (contactenlijst). Whatsapp controleert die automatisch en voegt het nummer uit zichzelf toe in je whatsapp contactenlijst