Bestaat er spam via Whatsapp?

Sinds vandaag heeft het nummer +5978913315 mij toegevoegd op Whatsapp en stuurt allemaal berichten over geloof.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.3K

Antwoorden (1)

Wellicht spam. Maar is raar dat er een afzender qua nummer bij staat.
In ieder geval komt het bericht uit oude pekela of winschoten, beide in groningen.

Je zou een berichtje kunnen sturen met: "zijn de teksten echt voor mij?" Een typefout qua tel nummer is snel gemaakt.
En daarna is het vrij makkelijk om iemand te blokkeren op whatsapp.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kom je aan oude pekela of winschoten????? +597 is de landcode voor suriname
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit ook omdat whatsapp altijd inclusief landcode werkt.