Hoe kan ik iemand uit het groepsgesprek van WhatsApp verwijderen?

Ik ben beheerder en wil iemand uit het groepsgesprek verwijderen, wie o wie weet hoe dat moet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt niet iemand uit een groeps-chat kicken. Diegene moet zelf de chat verlaten ;-) wat je zou kunnen doen is, een nieuwe groeps-chat maken en die oude gaan verlaten. En dan die nieuwe zonder die ene persoon maken

Rechtsboven heb je de instellingen voor een groeps gesprek, daarin kan je mensen toevoegen of verwijderen.

Ik loop er toevallig net tegenaan. Maak degene die je wilt verwijderen eerst "beheerder". Daarna kan je die beheerder eruit mikken.

Als je op de groepschat titel klikt kom je op een pagina terecht. Als je hier een stukje naar beneden scrolt zie je alle deelnemers in de groepschat. Als het goed is staat er boven contacten toevoegen. Je wilt iemand eruit verwijderen? Klik en houd ingedrukt op het contact dat je wilt verwijderen. Hierdoor onstaat er een pop up waar je ook voor het "contact verwijderen" kunt kiezen. Enjoy ;p

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100