Hoe kan ik iemand uit het groepsgesprek van WhatsApp verwijderen?

Ik ben beheerder en wil iemand uit het groepsgesprek verwijderen, wie o wie weet hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
34.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
whatssap via apps kost nu geld ?:S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vraagt hij toch helemaal niet @stoplicht.

Het beste antwoord

Je kunt niet iemand uit een groeps-chat kicken. Diegene moet zelf de chat verlaten ;-) wat je zou kunnen doen is, een nieuwe groeps-chat maken en die oude gaan verlaten. En dan die nieuwe zonder die ene persoon maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor ik heb het zelf ook gehad, en ik heb ook ergens opgedrukt en mij uit de groepsgesprek te verwijderen.
Alleen hoe ik dat gedaan heb weet ik niet meer.
Ik kreeg ineens te zien groepsgesprek verlaten.
Alleen je moet niet vragen hoe want het lukte maar steeds niet en door overal op te klikken zag ik dat ineens staan : wilt u de groepsgesprek verlaten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps sorry ik las jou reactie verkeerd, ja je kan niet iemand uit een groepsgesprek halen maar wel je zelf.
Ik kan mijn reactie niet meer verwijderen.

Andere antwoorden (3)

Rechtsboven heb je de instellingen voor een groeps gesprek, daarin kan je mensen toevoegen of verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik loop er toevallig net tegenaan. Maak degene die je wilt verwijderen eerst "beheerder". Daarna kan je die beheerder eruit mikken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je op de groepschat titel klikt kom je op een pagina terecht. Als je hier een stukje naar beneden scrolt zie je alle deelnemers in de groepschat. Als het goed is staat er boven contacten toevoegen. Je wilt iemand eruit verwijderen? Klik en houd ingedrukt op het contact dat je wilt verwijderen. Hierdoor onstaat er een pop up waar je ook voor het "contact verwijderen" kunt kiezen. Enjoy ;p