Is een bedreiging via whatsapp voldoende voor aangifte?

Vorige week ben ik bedreigd via whatsapp.
Dat het veter voor mij was dat ik
Uit de buurt bleef.
Vandaag heeft een familielid dat op straat met getuige tegen mij gezegd. Is dit voldoende voor aangifte?
Ze riep dat ik op moest passen want nu ben ik van haar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.8K

Het beste antwoord

Probleem is dat uit deze woorden niet echt een bedreiging uit gaat, ook de toon die ze gebruikt wil niets zeggen.

Helaas kan je voor dit dan ook geen aangifte doen, zou er wel melding van maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoe vervelend ook, uit ervaring kan ik vertellen dat de ernst van de bedreiging niet hoog genoeg is dat het serieus zal worden genomen bij een aangifte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Loop even langs het politieburo, daar kunnen ze je precies vertellen wat je wel en niet kan & moet doen. Het is erg afhankelijk van de omstandigheden en daar vertel je hier niets over.