Hoe voeg je contacten toe bij whatsapp bij de nokia Lumia 800?

Ik weet van een aantal mensen dat ze whatsapp hebben, maar ik weet niet hoe ik ze in mijn whatsapp lijst kan zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
2K

Antwoorden (2)

Whatsapp werkt via telefoon nummers. Als je de telefoon nummers van de personen met whatsapp in je adresboek van je telefoon zet, zouden ze automatisch als contacten bij whatsapp moeten verschijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bij Whatsapp op het pennetje/potloodje klikt, kom je terecht bij je Whatsapp contacten. Dit zijn tevens de telefoonnummers die je in je mobiel hebt staan. Als je een nieuw contact hebt toegevoegd of iemand heeft pas Whatsapp gedownload, moet je deze lijst vernieuwen. Als je op je menu knop klikt, zou Whatsapp deze mogelijkheid (net als Delen met vrienden, Contacten en Help) aan moeten bieden. Klik op ' Vernieuw' en je contactenlijst is weer up to date. Succes!