hoe kan je een bericht naar meer mensen sturen op whatsapp?

bijvoorbeeld voor oud en nieuw

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
2.5K

Het beste antwoord

De bovenstaande opmerking is voor de iPhone en daarboven voor Blackberry. Deze stappen volg je als je een android hebt.

Open WhatsApp » Menu knop » Meer » Bericht uitzenden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op een blackberry ga je naar opties en drukt op" bericht uitzenden" . Dan kan je een bericht typen en de mensen kiezen naar wie je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of het bij alle telefoons zo is, maar in ieder geval kan dat bij de iPhone door naar boven te scrollen bij de gesprekken.
Dan krijg je twee knoppen: "Bericht uitzenden" en "Groepsgesprek".
Als je op "Bericht uitzenden" drukt, kun je al je contacten selecteren waar je een berichtje naar wilt sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de samsung galaxy moet je op enter drukken of op stuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de iphone kan je in je chatvenster naar boven scrollen en daar op groepsbericht (zie foto) duwen. Het nadeel hiervan is dat iedereen in één groot gesprek terecht komt en iedereen alle berichten kan zien. Naast 'groepsbericht' is er ook een knop bericht uitzenden, wanneer je hier op drukt kan je contactpersonen selecteren naar wie je een bericht wilt uitzenden, dit zal iedere persoon dan apart ontvangen en er is geen groepsgesprek. Als dit niet lukt moet je de nieuwste update van whatsapp installeren.

Succes!