Waarom kan ik niet inloggen op whatsapp?

Heb net ios5 op me iPhone gedownload en moet daarom opnieuw inloggen op whatsapp. Ik vul dan me nummer in en als ik op done klik komt er de hele tijd dit bericht:
Could not connect to whatsapp service, please try again later.

Weet iemand wat dit is?
Ik maak gewoon gebruik van me 3G dus begrijp totaal niet wat er fout gaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.5K

Antwoorden (3)

Verwijderen opnieuw downloaden
Probeer het eens met wifi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal de app weg uit het multitask scherm, zet vliegtuigmodus voor 5 sec aan en start daarna de app opnieuw op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet mensen toevoegen dat had ik ook!!