Waar kun je terecht voor een prijs kwalitiet telefoon abonnement voor tussen de 5 en 10 euro p.m.?

Het gaat om mijn ouders, ze gebruiken het voor bellen maar met name internet (whatsapp).

een jaar geleden
1.5K
SnakeEye
een jaar geleden
Kwalitiet → kwaliteit uiteraard...
LeonardN
een jaar geleden
Kwaliteit?
Wat bedoel je daarmee?
Ik kijk vooral naar kwantiteit, dus hoeveel MB's/minuten/SMS per euro.
Maar kijk jij meer naar klantenservice e.d.?
SnakeEye
een jaar geleden
Voor mij speelt ook bijvoorbeeld bereikbaarheid (dekking), klantenservice een belangrijke rol.
Inekez1
een jaar geleden
Wat betreft dekking maakt het niet uit wat je kiest. Je hebt bijna overal in Nederland goede dekking en waar je dat niet hebt, heb je dat met geen enkele provider en geen enkel abonnement.
hoopke
een jaar geleden
Als ze vooral thuis whatsappen zou ik een prepaid simkaart nemen, bij gebruik van wifi thuis kun je heel lang whatsappen voor zeer lage kosten

Antwoorden (3)

Ik weet niet hoe oud die zijn maar zo heb je 50+ mobiel voor de iets oudere mens.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
ronron1212
een jaar geleden
Vraag gaat over abonnement niet over een telefoon
LeonardN
een jaar geleden
@ronron1212
Vraag gaat over provider/abo, het antwoord van Echwel is een provider.
Klik maar op de link.
50plusmobiel is een provider vergelijkbaar met Ben.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Klik maar eens op de link, ronron1212.
Als het gaat om een telefoonabonnement, kan je het beste een sim only-abonnement nemen en een passende telefoon apart aanschaffen. Daarmee zijn de abonnementskosten een stuk lager.
Dan zijn Ben en Simyo de beste providers. Adnroidplanet.nl heeft Ben beoordeerd als #1 sim only-provider in 2022 en Simyo komt op de tweede plaats. Beide zijn eigendom van KPN en maken dus ook gebruik van het KPN-netwerk. Androidplanet.nl heeft het mobiele netwerk van KPN beoordeeld als #1 in 2022.
Zowel Ben als Simyo bieden een sim only-abonnement aan voor minder dan 10 euro. Natuurlijk krijgt je meer data bij een duurder abonnement. Maar als je ouders de telefoon voornamelijk gebruiken om te bellen en te whatsappen hebben ze geen grote databundel nodig.
een jaar geleden
Bij Belsimpel hebben ze ook (telefoon) abonnementen onder de 10 euro
een jaar geleden