Wat kan ik doen met veel beltegoed?

Ik heb een abonnement waarbij ik mijn niet gebruikte beltegoed blijf behouden. Nu heb ik een behoorlijk bedrag aan beltegoed opgebouwd terwijl ik niet veel bel.
Weet iemand of ik iets waardevols kan doen met dit beltegoed. Bijvoorbeeld boeken of cd's kopen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Mijn beltegoed was ook enorm opgelopen en ik ben toen naar de telefoonwinkel gegaan. Bleek dat ik een lager tariefs abonnement kon nemen en nu anderhalf jaar later is dat teveel aan beltegoed bijna op.

kun je niet een goedkoper abonnement nemen zodat je minder beltegoed opbouwt. je kunt eventueel proberen om bij het eind van je contract een duurdere telefoon te krijgen in ruil voor je beltegoed

Veel bellen!

Ik heb net de KPN (Hi) gebeld. Ik had zakelijk de mobiel nodig en nu niet meer. Ik bel nu nog hooguit 10 maal per maand. Ik heb al 120 E beltegoed, maar moet nog 13 !! maanden 50 euro betalen = 650 E. Ik krijg daar niets van terug, en het beltegoed vervalt!! Omdat ik een contract heb voor een zg gratis mobiel. Dus: het beltegoed vervalt. En om nu al die minuten perse te moeten volkletsen....... Raar systeem hoor.

Je eenzame grootouder bellen.

Bel met vriende en klets gewonn wat. Wat moet je andes dan gaan doen.. Vraag anders aan je beste vriendp/vriendin, of die iemand wilt bellen ofso.. Ik zeg gewoon bellen.! Kletsen, babellen, ouwehoeren.. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100