Wat kan ik doen met veel beltegoed?

Ik heb een abonnement waarbij ik mijn niet gebruikte beltegoed blijf behouden. Nu heb ik een behoorlijk bedrag aan beltegoed opgebouwd terwijl ik niet veel bel.
Weet iemand of ik iets waardevols kan doen met dit beltegoed. Bijvoorbeeld boeken of cd's kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (6)

Mijn beltegoed was ook enorm opgelopen en ik ben toen naar de telefoonwinkel gegaan.
Bleek dat ik een lager tariefs abonnement kon nemen en nu anderhalf jaar later is dat teveel aan beltegoed bijna op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je was me net voor ik mag vandaag geen plusje geven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, ha, te laat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
had jij van de week toevallig op veel antwoorden van mij zitten plussen.
ik kreeg namelijk ongeveer 30 plusjes op oude antwoorden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja wel gedaan maar hoe vaak?, geen idee.
30 denk ik niet, daar zou jou ego te groot van worden, ha,ha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik probeerde het vandaag ook maar bij 6 hield het op toen kreeg ik de melding Het systeem heeft ontdekt dat je onevenredig veel hebt gestemd op een andere gebruiker. Je mag tijdelijk geen antwoorden meer beoordelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o,o, je wordt in de gaten gehouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blijkbaar
kun je niet een goedkoper abonnement nemen zodat je minder beltegoed opbouwt.
je kunt eventueel proberen om bij het eind van je contract een duurdere telefoon te krijgen in ruil voor je beltegoed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed dan, jij die plus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je krijgt hem morgen van mij terug
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar hou ik je aan.
Veel bellen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar jou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
0900 lijnen
Ik heb net de KPN (Hi) gebeld. Ik had zakelijk de mobiel nodig en nu niet meer. Ik bel nu nog hooguit 10 maal per maand. Ik heb al 120 E beltegoed, maar moet nog 13 !! maanden 50 euro betalen = 650 E. Ik krijg daar niets van terug, en het beltegoed vervalt!! Omdat ik een contract heb voor een zg gratis mobiel.

Dus: het beltegoed vervalt. En om nu al die minuten perse te moeten volkletsen....... Raar systeem hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je eenzame grootouder bellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bel met vriende en klets gewonn wat. Wat moet je andes dan gaan doen.. Vraag anders aan je beste vriendp/vriendin, of die iemand wilt bellen ofso.. Ik zeg gewoon bellen.! Kletsen, babellen, ouwehoeren..
Succes!