Hoe lang kun per maand 4g internetten met een 1500 MB abonnement?

Ik ben op zoek naar een phone + bundel. Ik dacht aan een Galxy S4 + 1500 MB.

4g is de norm vandaag. Maar bundels koop je normaliter tot max 1500 MB. Mijn idee is dat je daarmee maandelijks maar erg kort daadwerkelijk 4g kunt benutten. Maar ik kan niet goed achterhalen hoeveel het exact is.

9 jaar geleden
6.9K
gvrox
9 jaar geleden
Natuurlijk is niet te achterhalen hoeveel het exact is, je vraagt min of meer "mijn auto heeft een benzinetank van 60 liter, hoe lang doe ik daarmee ?"
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ligt eraan wat je wilt: mail bekijken of filmpjes? Gamen op internet of wikipediapagina's bezoeken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een beetje een vreemde vraag. Een 3G-abo kan je ook maar heel kort daadwerkelijk benutten. Als je het andersom uitrekent. Heb je 26 miljoen MB nodig om 10MB/s een maand lang te downloaden. Voor 4G dus. Die abonnementen worden inderdaad niet verkocht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt net zoveel internetten als met een 3G abonnement. Het enige verschil is dat met 4G de gegevens sneller geladen worden. 4G gebruikt niet meer internet dan 3G.

Het beste antwoord

De Theoretische snelheid van 4g internet is tot zo''n 200 Megabyte per minuut.
Dus als je op volle snelheid zou gaan downloaden ben je met een klein kwartiertje door je bundel heen.

Maar als je alleen whatsapp gebruikt of af en toe een youtube filmpje kijkt gebruik je niet meer dan 25-50 MB per dag.

Dit heeft dus niks met de snelheid van het netwerk te maken.

Mijn advies: Kijk of je thuis en op het werk vooral WiFi kunt gebruiken en ga voor een abonnement met een kleinere internetbundel.
Tenzij je graag muziek film wilt Streamen buiten je Wifi berijk.