Kun je met een T-mobile i-150 abonnement echt altijd onbeperkt internetten ?

Ik heb bij T-mobile een iphone 3GS gekocht met een i-150 abonnement. Hier zit onbeperkt internet bij. Kan ik hiermee 24 uur 7 dagen in de week onbeperkt op internet of zit er een addertje onder het gras waardoor het beperkt is tot een bepaald maximum ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Nee, met een T-Mobile i-150 abonnement kan je niet zonder addertjes onbeperkt internetten.

T-Mobile heeft met dit abonnement een fair use policy. Dit betekend dat ze verwachten dat je niet 24 uur per dag films download. Als je je internetabonnement normaal gebruikt, is er niks aan de hand.

Als je opvalt in het systeem, doordat je een aantal maanden achter elkaar een zeer opvallend download gedrag hebt, neemt T-Mobile contact met je op en geven ze je een waarschuwing. Als het dan nog door gaat, kan het gebeuren dat ze je abonnement afsluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zolang je binnen Nederland blijft (uitgezonderd de Antillen e.d.) kun je onbeperkt, overal internetten. Op sommige plekken in Nederland heb je wat minder bereik, bijvoorbeeld in het bos, net als bij andere telefoons. Er zitten verder géén addertjes onder het gras.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs tijdens het poepen kun jij nu onbeperkt vragen beantwoorden op GV! 24 uur per dag, 7 dagen per week!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en nee. Als je het heel erg bont maakt qua dataverkeer zul je daar ongetwijfeld op worden aangesproken door T-Mobile. Meestal noemen ze zoiets een 'fair user policy'.

Als je het echt wilt weten zou ik er even de algemene voorwaarden op naslaan. In die kleine lettertjes vind je meestal wel de addertjes onder het gras.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet helemaal onbeperkt als je teveel verkeer veroorzaakt middels downloaden etc. Dan overschrijd je de FUP voorwaarden Fair use policy

Je zult in de eerste instantie een waarschuwing krijgen per sms dat je bijna het limiet hebt berijkt.

Ga je vrolijk door met internet zal derest van die maand je internet verbinding vertraagd werken.