Dat hangt er van af, of je telefoon simlock-vrij is of niet, heb je hem samen met een abonnement gekocht? Als hij niet simlock-vrij is kan het niet, want dan werkt een andere kaart er niet in, en zeker geen prepaid kaart van een andere provider.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
abonnementen of prepaid tegoeden gaan op simkaarten, niet op telefoons.
dus als jij je telefoon met een (nog lopend) abonnement gebruikt is deze simkaart dus niet te gebruiken voor prepaid tegoed.
is het toestel dat je hiervoor gebruikt simlock vrij, dan kun je wel een prepaid kaartje erin stoppen en hier tegoed op zetten.