Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je een abonnement hebt kun je dan toch los beltegoed gebruiken?

ik heb nu tijdelijk een samsung wave, mijn abonnement heeft niet zo veel bel minuten en smsjes, dus die zijn zo op nu. kan ik ook los beltegoed gebruiken nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan moet je een abonnement nemen met meer belminuten, je kunt bijna altijd wel verhogen. Los beltegoed op deze telefoon kan alleen als je telefoon simlockvrij is. Je kunt natuurlijk ook een goedkope prepaidtelefoon kopen maar ik denk dat je altijd duurder uit bent dan je huidige abonnement verhogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Je abonnement is gekoppeld aan je simkaart, dus je kan inderdaad alleen je bundel verhogen. Als je beltegoed wilt gebruiken heb je een nieuwe simkaart nodig, (die je overigens wel kunt kopen en die je kunt gebruiken als je telefoon simlockvrij is) van de desbetreffende provider die je wilt gebruiken. Als je naast je abonnement dus bijvoorbeeld ook nog tele2 beltegoed wilt gebruiken, zul je een prepaid simkaart van tele 2 moeten kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding