Is er bij mobiele internet abonnementen een upload limiet?

Stel je hebt een mobiel internet abonnement met een bundel van 1GB, is dit dan downloaden en uploaden samen of kun je ongelimiteerd uploaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dat is downloaden en uploaden samen inderdaad. Het is het volledige gebruik dat jij maakt van de telefoonpalen. Hou hier dus rekening mee, met bijvoorbeeld dropbox.