Prepaid of abonnement voor mijn nieuwe mobiel met internet?

Deze vraag is al eerder gesteld, maar mijn situatie is anders: Ik zal waarschijnlijk vaak internet gebruiken. Ik heb voorheen prepaid op mijn mobieltje uit 'de oertijd' en ben echt toe aan een nieuw mobieltje.

Ik zal vaak watsapp gebruiken, niet vaak bellen of sms'en.
Dus prepaid, of abonnement?

Of ligt het aan de provider?
Ps:ik heb totaal geen verstand/ervaring van/met abonnement XD.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Neem een sim only van Ben met of zonder internet vanaf 7,99 met internet 5 euro extra op tmobile netwerk.
Per maand opzegbaar.

Www.ben.nl

(gebruik het zelf ook)

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt aan hoeveel MB. Prepaid betekent zelf een telefoon kopen. Abonnement krijg je een telefoon. Een abbonement is zo 45-55 euro per maand. Abonnement is 1000 MB internet en prepaid 250.

Persoonlijk zou ik een iPhone smart 55 van Vodafone halen.

Als je niet genoeg geld hebt voor dat kun je ook een iPhone kopen op marktplaats en dan een prepaid kaartje nemen.

Je kunt ook een Samsung galaxy s2 halen, 450 euro. Of een Blackberry 9790 voor 350 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel data: Abonnement
Erg weinig (Minder dan 50MB per maand): Prepaid