ik heb vanmiddag een abonnement afgesloten bij hi, er staat op de bon ruilen binnen 8 dagen, bij nader inzien wil ik toch geen abbo?

kan ik de telefoon nog terug brengen, heb wel de sim in de telefoon gedaan, maar verder niks er mee gedaan.het voelt niet goed, en de telefoon bevalt me toch niet zo.. heel dom ik weet het

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ander toestel als je geluk hebt. Maar abbo zit je aan vast , want sim al gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hem niet gebruikt... maar ik snap je antwoord.. ook al staat er niks daarover op de bon..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga gewoon terug naar de winkel. Wie weet kunnen ze toch iets regelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik hoop het, voel me er totaal niet oke bij, aangezien het me ook in het verkooppraatje goedkoper is voorgedaan dan dat het uiteindelijk blijkt :s

Antwoorden (2)

Je mag te telefoon nog terug brengen maar je zit aan je abonnement vast wanneer je getekend hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou sowieso gaan klagen over het verkooppraatje, misschien dat ze nog iets kunnen regelen voor je zoals een goedkoper abonnement. Helaas heeft het verkooppraatje geen enkele juridische waarde, je tekent het contract en gaat dan akkoord met de voorwaarden die daarin staan. De wet gaat er vanuit dat je gelezen en begrepen hebt wat in het contract staat.De telefoon kun je ruilen, maar ik denk dat je aan het abonnement vast zit. Omdat je het contract in een winkel hebt afgesloten is er geen termijn waarin je je kunt bedenken en alsnog afzien van de koop of overeenkomst zoals bij internetbestellingen of colportage.