Kan je bij t-mobile je nieuwe mobiel inruilen als je niet tevreden ben?

Ik wil een nieuw mobiel kopen bij tmobile.nl maar ik kan nergens vinden, van als ik niet tevreden ben dat ik hem dan gratis terug kan sturen en geld terug kan krijgen. wie kan me helpen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

Als in de T-Mobile webshop een telefoon koopt, dat geldt de wet "kopen op afstand". D.w.z. dat je de telefoon 7 dagen lang uit mag proberen. Ben je niet tevreden, dan kun je 'm terugsturen, en krijg je je geld terug. Let er wel op, dat de verpakking onbeschadigd is, en de telefoon natuurlijk ook.

Er zijn uitzonderingen zoals bederfelijke waren, tijdgebonden producten zoals tijdschriften, en spullen die speciaal voor jou zijn gemaakt, zoals een bedrukt T-shirt. In theorie kan de mobiel niet teruggestuurd worden als er speciaal voor jou iets aan is aangepast, maar dat zal hier vast niet het geval zijn.

Als je een mobiel gewoon in de winkel koopt, zul je dit ter plekke moeten regelen. Soms kun je je product dan niet terugbrengen, maar er zijn ook winkels waar dat wel kan, zoals computerwinkels. (Paradigit, Computerland, Mycom) Geldt ook weer niet voor alle producten (b.v. spellen en lege CD's)

http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema_s/Kopen_op_afstand