Kan ik van een telefoon abonnement afkomen?

Hallo.

Ik heb sinds gisteren een abonnement afgelosten bij Vodafone. Achteraf sla ik me zelf voor me kop omdat ik eigenlijk helemaal geen abonnement nodig heb. De vraag is kan ik hiervan af komen? Ik hen er trouwens ook een toestel bij gekregen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je de telefoon betalen of ook inleveren.

Antwoorden (2)

Tot 7 dagen kan je kostenloos opzeggen. Bellen en opzeggen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ik hoef alleen maar te bellen? Maar hoe zit dat dan met mijn toestel? En dat ik al gebruik heb gemaakt van mijn bel minuten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Telefoon terug zenden.
Zowel telefonisch als schriftelijk binnen 7 dagen opzeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zal wel aan het abonnement vastzitten voor de minimale contractperiode
Je kan je abonnement opzeggen door een brief te sturen waarin je aangeeft je abonnement te willen beëindigen. Zie de linkjes in de bronnen voor de precieze informatie zoals adres en dergelijke.