Ik heb bij mijn simpel abonnement een belplafond van 15 euro ingesteld, zitten mijn maandelijkse belkosten hierbij in?

En dan bedoel ik met name dat ik niet uit het volgende kom:

1. Ik heb een abbo, 7.50 per maand. Kan ik hier nog maar 7.50 overheen gaan om het belplafond te bereiken? Of...

2. Als ik mijn 7.50 per maand heb bereikt, kan ik daarna nog 15 euro bellen tot mijn belplafond?

Bij Optie
1. betaal ik dan 7.50 extra
2. betaal ik 7.50 abonnementskosten + 15 voor over je abbo gaan.

ik weet nou dus niet hoe mijn belplafon bij Simpel werkt en op de site kom ik er niet uit, service = k*t, hoef ik niet aan te beginnen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hey, hallo,

Met het belplafond van €15,- ga je maximaal €15,- boven je bundel van €7,50.
Dus je betaald dan €22,50 per maand maximaal.
Het is zo dat als je aan je belplafond bent word automatisch je foon afgesloten voor uitgaande gesprekken en smsen.
Je bent dan wel bereikbaar, kan gewoon gebeld worden en smsen binnen krijgen. Dit gaat de 1e van de volgende maand automatisch weer allemaal werken.
Ik ben zelf al bijna 3 jaar bij simpel en bij mij heeft het goed gewerkt zodat ik de belkosten nog enigsinds in de hand kan houden.

Greetz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het is wel raar dat je je belplafond ook hogernin kunt stellen, niemand wil toch meer dan 15 euro over z'n abbokosten gaan? Ik bedoel, hoe lager het plafond des te minder je gekd uitgeeft, ze zeggen niet voor niets dat je je belplafond vanaf 15 euro in kunt stellen, toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze doen het ook niet voor niets... Ze verdienen er geld mee .. Voor de consument is het (maar) 15 euro maar als elke abbonnee dat doet... Plus je MOET niet over je abbo heen gaan... Het is alleen voor je kinderen of als je jezelf gewoon niet kan beheersen