is er een Mobiel internet abonnement met telefoon, weinig sms en belminuten?

Ik ben op zoek naar een mobiel abonnement waarbij ik een smartphone krijg, rond de 1gb internet per maand en maar weinig belminuten en sms'jes, want aan 25 sms of bel per maand heb ik ruim voldoende. Nou zag ik op de site van T-mobile ofzo dat je een abonnement met mobiel kan, en dan 25 sms'jes, maar je moest toch minstens 100 belminuten, waardoor het weer duur werd. Weet iemand of ik ergens een abonnement kan krijgen met maar 25 bel/sms per maand en een telefoon en internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik heb er een besteld via Vodafone lezersvoordeel
https://directsales.vodafone.nl/tv?p=tvkrant

en na vergelijkingen via het web het goedkoopst.
het aanbod is nu wel beperkt maar elke week veranderd dat.
Afgelopen maand kon je oa kiezen uit htc,samsung en nokia

www.gsmtopdeal.nl heeft ook wel mogelijkheden
MAAR lees heel goed de kleine lettertjes !!! soms denk je het hele contractperiode korting te krijgen maar blijkt achteraf dat het bijv. om het eerste jaar gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja kijk maar eens hier: http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/1250-tmobile-relax25-inc.asp
Dan heb je 25 sms'jes, 125 minuten en ONBEPERKT internet.
En dat voor 15,95

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor 11,95 kan ook, dan heb je 25 sms'jes en 60 minuten en ONBEPERKT internet.

http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/750-tmobile-relax15-inc.asp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb toevallig gisteren bij de phonehouse de samsung galaxy s2 bij een smart abbonement voor 42.50 per maand 1 gig internet en 300 belminuten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat noem ik geen weinig smsjes en belminuten.