Hoe duur gaat de Blackberry Torch 9810 kosten? ZONDER abonnement)

Ik ben vanplan om een nieuwe Blackberry te kopen nu ben ik aan het twijfelen. Ik wou in eerste instantie een Torch 9800 kopen komt neer op 500 euro,Maar toen zag ik dat er over een weekje een nieuwe Bold 9900 uitkomt die kost 600 euro naar mijn smaak iets te duur.Toen zag ik dat er ook een nieuwe Torch 9810 uitkomt(Prijs en Realesse onbekend).Toen ging ik naar de Crackberry site en zag ik de prijzen de Blackberry's met een abonnement,En zag dat met een abonnement de Torch 9810 50 euro goedkoper was dan de Blackberry Bold 9900.

Dus zat ik te denken zal de Torch 9810 50 euro goedkoper zijn dan de Bold 9900 (550 euro dus)

Als de Torch 9810 maar 50 euro duurder is dan de 9800 koop is liever die nieuwe

Nu is mijn vraag of jullie weten of goed kunnen in schatten hoe duur de Torch 9810 gaat kosten.Heel simpel voor mij want als hij boven de 600 euro kost koop ik de Torch 9800 maar als hij daar onder kost koop ik de nieuwe 9810.

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

speculatie.......

The expected price of BlackBerry Torch 9810 is approximately $555.56

555.56 USD = 386.617 EUR

maar in nederland zijn ze altijd duurder; reken maar rond de €500