Abonnement afsluiten voor iemand anders.

Is het toegestaan om voor iemand anders, in dit geval mijn eigen vrouw, een telefoonabonnement te verlengen/opnieuw af te sluiten bij tmobile zonder dat ze daar uiteraard zelf bij is ? Doordeweeks is ze meestel net na sluitingstijd thuis, en op zaterdag altijd werken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.5K

Antwoorden (5)

Het zal dan op jouw naam moeten staan, het maakt de telefoon provider niets uit hoeveel abonnementen jij hebt, al wil je er 10.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt niet helemaal. Als jij nu naar de winkel gaat en je wilt er 4 afsluiten dan mag je weer vertrekken, want je kan er per winkel maximaal 2 afsluiten. Dit is gedaan om criminaliteit tegen te gaan. Want er waren van die slimme mannetjes die tegen jonge pubers zeiden: als jij nu even een abonnement afsluit en mij de telefoon geeft, krijg je 100euro. Of zelfs onder bedreiging mensen dwongen. Dit is ook in kassa of radar geweest op tv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja daar heb je gelijk in, heb ik ook gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er 3 bij Simpel voor mijn grut, en dat is het maximum. Dus er zit wel degelijk een maximum op.
Het abonnement loopt al?
Is voor mij alweer even geleden, maar een paar jaar terug zou ze het volgende moeten doen;
Een machtiging afgeven (met kopie paspoort) dat jij het mag verlengen. Jij krijgt dan het nieuwe contract mee naar huis, wat zij moet ondertekenen. Binnen een bepaalde tijd (2 dagen?) moet het contract weer terug zijn in de winkel.

Maar misschien is het voor jullie makkelijker om het via internet te doen? Dan is het een kwestie van contract printen, kopietjes van id en pinpas maken, opsturen, klaar!

Mijn antwoord over verlengen in de winkel zou niet meer kunnen kloppen, omdat dit misschien per winkel/provider verschilt. Het is ongeveer 8 jaar geleden, bij belcompany met hi abonnement geweest.
Even bellen met de betreffende winkel lijkt me het makkelijkst!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee mag niet of ze moet jou als vertegenwoordiger benoemen in een contract
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik mijn telefoonabonnement verleng, dan gaat dat gewoon telefonisch. Al mijn gegevens hebben ze natuurlijk al, omdat het om een verlenging gaat. Je krijgt dan het contract gewoon thuis gestuurd.
Kan je trouwens ook geen nieuwe contracten afsluiten via internet? Dat je gewoon een kopie van je paspoort mailt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vrouw kan ook gewoon op de site van t-mobile een abonnement verlengen of opnieuw afsluiten. Dat kan 24 uur per dag ...