Mijn abonnement eindigt op 3 april. Stel, ik doe er niets aan... Stopt het dan vanzelf of loopt het gewoon door?

Moet ik mijn abonnement stopzetten of loopt het door en kan ik gewoon per maand opzeggen(vodafone)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Vodafone is zeer hardnekkig! Het loopt gewoon door! Iedere maand opnieuw. Je kunt kijken of je wel mág opzeggen of op welke datum je kunt opzeggen in je account bij Vodafoon.
Ik heb gebeld met deze vraag naar 1200, máár als je dat doet krijg je een verwijzing naar 1201 en dat kost € 0,45 per minuut. Ze zouden formulieren om op te zeggen toesturen die nooit zijn aangekomen want nu beweren ze dat die niet bestaan. Je kunt schriftelijk opzeggen:
Stuur een brief met je
-naam,
-adres,
-mobiele nummer,
-gewenste einddatum contract en
-je handtekening naar:

Vodafone Afdeling Annuleringen
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Je ontvangt een schriftelijke bevestiging van je opzegging.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je weet al de datum dat je mag opzeggen, ik raad je aan om het per post te doen maar je kunt het ook via nummer 1200 doen. Misschien willen ze een aardige aanbieding doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is helemaal afhankelijk van de abonnementsvoorwaarden, waarmee je accoord bent gegaan.

Zou kunnen dat het abonnement stilzwijgend verlengd wordt met een jaar, als je het niet opzegt. Slechts zelden stopt het abonnement vanzelf na de abonnementsperiode. Je kunt je immers voorstellen, dat dit voor aanbieders totaal niet interessant is. Wordt dus niet snel in de voorwaarden opgenomen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
akkoord - accorderen - accordering (minnetje is niet van mij)
Wat jij wilt weet ik niet. Er vanuitgaande dat je geen nieuwe telefoon wilt, zou ik een overstap maken naar Ben (T-Mobile) Simyo (KPN) of HollandsNieuwe (Vodafone) mét nummerbehoud. Dan regelen zij het beëindigen van je oude abo en ben je er echt van verlost. En het scheelt je een bak geld per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat stilzwijgend door. Je bent eventuele kortingen die je bij het abonnement had , ook kwijt.
Je bent wel contract vrij dus je kunt hem dan opzeggen wanneer je wilt en zit er niet aan vast. Bij de meeste providers gaat het wel per maand. Dus als je nu opzegt dan betaal je nog wel de maand Maart aan Abonnements kosten.