Ik wil graag gaan overstappen van t-mobile naar Tele2 abonnement. Wie heeft daar ervaring in en moet ik het wel of niet doen.

Toegevoegd na 16 minuten:
Gaat om een mobiele telefoon. Moet ik wel of niet overstappen naar Tele2 wie heeft er ervaringen mee

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Je hebt standaard briefen per provider waar je je contract mee kan opzeggen, en nummer behouden. Dan gewoon een abbo afsluiten bij Tele2. Maar dus ieder geval nummer behoud aanvragen bij je huidige provider.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben eerlijk gezegd geen voorstander van tele2. Klantenservice dramatisch internet langzaam en nergens bereik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf al meer dan 5 jaar bij tele2 en eigenlijk
weinig/tot geen klachten. Ik heb juist vrij goede ervaring met hun klantenservice, vrij gemakkelijk zonder lange wachttijden iemand aan de telefoon.