Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Nee, Ping is de messenger van BB en je hebt daar een BB code voor nodig.
WhatsApp is wel een programma wat op meerdere smartphones communiceert. Gratis download en na de proef een abonnement voor c.a. 1 euro per jaar. werkt in ieder geval goed op BB. Is eigenlijk een iphone voorziening.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat helaas niet. Echter zijn er genoeg alternatieven om wel gratis te pingen. Zoals: Whatsapp en Pingchat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is júíst altijd mogelijk, maar dan net weer niet op de BlackBerry...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Ik snap je antwoord niet, pingen is een optie exclusief voor Blackberry. http://www.blackberry-ping.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, iPhones kan je bijvoorbeeld tegenwoordig met prepaid bestellen, maar dan kan je alsnog Pingen. Op de BlackBerry is dat onmogelijk. Dat is Pingchat, eigenlijk hetzelfde als Ping. Ik heb een iPod Touch, die heeft geen prepaid en ook geen abonnement. Maar toch kan ik Pingen met mijn vader: die heeft een iPhone inclusief abonnement.
Kimath
13 jaar geleden
Op de iPhone kun je niet pingen, dat kan alleen als je een programma als Whatsapp er op zet. Welke app heb jij op je iPod Touch staan waarmee dit kan dan? Want bij mij staat dit er niet op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met PingChat.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding