Bij een grote wielerronde aan de kant van de weg gaan staan!Dan vliegen ze je om de oren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat weer een gevat antwoord +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm, het is me anders bij de tour de france nog nooit gelukt hoor ;)
+- 2 kwartjes, http://www.mainsales.nl/3946/bidon-0-5-l.htm

gratis worden ze wel is met reclame uitgedeeld maar dan moet je maar net op de juiste plek zijn op het juiste moment
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3 juli begint de tour in rotterdam, ga daar langs de kant staan tijdens de reclamecaravan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 hoor, als je iets gratis moet er wel wat voor doen. waar kan je langs de kant gaan staan voor een gratis hummer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh wist ik dat maar;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zolang ze die hummers maar niet gaan uitgooien zoals de bidons e.d. ;-) zou zo'n ding niet op m'n hoofd willen krijgen :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Delen ze daarmee ook al bidons uit ? Ik dacht dat het voornamelijk petjes en sleutelhangers zijn
career event in Utrecht :-)