Wat kost zo'n racefiets waar cracks wedstrijden mee fietsen, zoals de tour?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik neem dat je die niet in de winkel kunt krijgen

11 jaar geleden
14.9K

Het beste antwoord

Die fietsen staan niet "standaard" zo in de winkel, maar je kunt ze er zeker wel krijgen. Je kan zo'n fiets op maat laten bouwen door erkende dealers.

Overigens behoren de 5 duurste fietsen ter wereld toe aan Lance Armstrong, waarvan de duurste op moment van schrijven 500.000 dollar waard is. Daar is ook mee gereden in de tour de france.

Maar je kan er wel van uit gaan dat die fietsen beginnen bij de 15 a 20.000 euro voor de wat mindere teams en fietsen van ruim 50.000 euro voor de wat betere teams.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zult er niet ver naast zitten... +1