Kun je je eigen tacx systeem maken?

Het is vrij duur maar dan heb je ook de software en van alles erbij, maar in de winter zou het ideaal zijn. Maar is het niet veel goedkoper om hem op een of andere manier zelf te maken? Enig idee hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een tacx systeem?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar kun je je racefiets opzetten en dan doen alsof je fietst zeg maar. soort hometrainer.

Het beste antwoord

Zelf maken is duurder omdat jij niet net als Tacx overal video opnames gaat maken op zo veel verschillende plaatsen in de wereld.
Dan heb je nog dat jij zelf ontwikkelingstijd moet steken in een werkend systeem waarin je een koppeling hebt met je videobeelden die dan de fietsweerstand moeten regelen EN bij de "getekende" programma's van Tacx het stuursysteem wat er nog bijkomt.
Het beste is om er voor te gaan werken en sparen. Dat is het goedkoopste.
Of je koopt een 2de hands exemplaar. (Ik zet de mijne binnenkort op marktplaats)